vykonovy UZ menic

Robert Vida vida.hu na gmail.com
Úterý Únor 14 09:22:40 CET 2017

Prajem Vám aby sa to podarilo pomocou UZ vyčistiť,  ale podla toho čo som
videl tomu veľkú šancu nedávam. Tie mäkké usadeniny s tým možno uvoľníte,
ale pevné asi nie. Ak to chcete čistič pomocou UZ tak by som to celé
ponoril do UZ čističky a nejakým čerpadlom preplachoval ten výmenník počas
celej doby čistenia (niekolko hodín).

Robo