CNC - HW + soft

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 13 12:37:44 CET 2017

Do Arduina firmware GRBL (defaultně je dělané pro UNO).
Na PC pak nějaký G-code sender, např. Universal G-code sender.
Ty malé drivery Pololu (které jsou na různých CNC-shieledech nebo RAMPS)
jsou
použitelné jen pro velmi malé proudy kolem 1, takže jen pro malé krokové
motory.
Pokud je frézka jen trochu větší než úplně malá, případně pokud už na ní
jsou
osazené nějaké motory s větším proudem, tak pak externí drivery např. TB6600
z eBay/Alliexpress.

Ke Sketchupu snad existuje nějaký SketchUcam. Nebo pak jakýkoli jiný CAM,
ale tady znám jen řešení za peníze, ve free produktech se neorientuji.

Nějak nerozumím tomu, že Google nic nenašel. Těchto věcí a informací kolem
je plný internet.

PL