zapis na port u stm32F4

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Únor 13 09:31:06 CET 2017

Dne 12. 2. 2017 v 23:09 Jan Waclawek napsal(a):
> Neskusal som, ale "The GPIO registers can be accessed by byte (8 bits),
> half-words (16 bits) or words (32 bits)."
ano , ale jak ? Jestli musim do asembleru nebo to jde nejak jinak.
nevim presne jak to beha v zakulisi.
Muzu treba udelat
GPIOF_ODR = (char) data; ?? takhle to asi nepujde ze?
to se musi udelat pres zvlast definovany pointer ?

> A ak nie, tak pomocou BSRR - do spodnych 16 bitov zapisat priamu a do
> hornych 16 bitov invertovanu hodnotu toho byte.
  mne jde prave o rychlost a chtel jsem usetrit dalsi zapis a negaci
Je to ve smycce zapisu do USB highspeed