Eagle clearance

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 18:03:05 CET 2017

Díky. V těch plochách jsem se ještě pohrabal a výsledkem bylo zjištění, že přes to byla ještě jedna GND, která zbyla z doby, kdy jsem tam měl GND a GND1. Ta měla taky jiný rank a před tím mě zmátla, až jsem si myslel, že to má být naopak:-)

Ještě k 1: Nevím co je approve, možná ještě není ve verzi 4.13, kterou používám. Příkaz tohoto jména nezná.

Použití čehokoli defaultně rozpojeného by velmi zkomplikovalo situaci, takže to ne. Mj. jsou na té desce i “minipropojky” 1x1 mm, určené jen k oddělení signálů. Např. z dolního konce odporu na měření proudu je jedna taková. Cílem je, aby se to nepletlo s GND, na které ten R končí. Nebo existuje nějaký jiný způsob, jak spojit dejme tomu GND s –IS?

V nejhorším to udělám tak, propojky odmažu, udělám DRC a pak dám párkrát back:-)

PH

From: Ondřej Kozumplík
Sent: Friday, February 10, 2017 4:46 PM
To: HW-news
Subject: Re: Eagle clearance

ad 1) tam bych to řešil pomocí approve, nebo použít reálné pouzdro odporu R0805 a standardně osazovat 0R, případně pájecí nebo mechanický jumper, který je defaultně rozpojený

ad 2) GND dejte rank 6, nižší číslo přebíjí, tudíž když je menší polygon s vyšším číslem uzavřen v GND polygonu s nižším číslem, není to správně a proto DRC řve

ataman