Eagle clearance

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 15:55:59 CET 2017

Dobrý den všem,

1. Jak správně udělat pojistku/škrábací propojku?

Mám propojku 0805: Pady pro 0805 a mezi nimi spoj 0,3 mm. Můžu ji
proškrábnout a pak zas na ní napájet 0R.

Jenže DRC se to nelíbí a vygeneruje na tom několik errorů typu clearance a
pro jistotu nejdou za sebou, ale jsou promíchány s jinými podobnými.

2. Rozlité plochy: Mám DPS s rozlitou plochou GND s rank 1 přes celou desku.
Někde uprostřed jsou relátka a konektor. Vedou tam nějaké spoje a mezi nimi
je prázdná oblast členitého tvaru, přes kterou by měl vést velmi silný spoj.
Udělal jsem obdélník rozlité plochy s rank 2, který překrývá celou tuto
oblast. Po Ratnest tato plocha krásně vyplní volné místo a spojí pin relátka
s pinem konektoru.
Jenže DRC se to zas nelíbí a zvýraznilo celý obvod toho obdélníku. Dá se to
nějak udělat korektně (a bez toho, abych oklikal celý ten členitý tvar,
který se stejně určitě ještě několikrát změní)?

Díky,
PH