Re: Diodový modul

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Únor 10 09:56:43 CET 2017

Jsem línej to teď hledat, ale asi před rokem jsem nějaké takové moduly koupil ve Farnellu.

PH

From: Robert Vida
V zváračke ESAB Caddy ARC 151i A31 odišla sekundárna dióda. Je tam použitý modul SCOMES MCF 300 04B SS5 FIX5/IS/B  http://www.scomes.com/wp-content/uploads/2015/12/MCF300-04-IS.pdf Neviem kde by sa to dalo v našich končinách kúpiť. Môže byť aj náhrada, ale potrebujem ekvivalent nielen elektrický ale aj mechanický kvôli konštrukcii tej zváračky. Viete mi poradiť kde niečo takéto kúpiť? U TME a Farnell-a som to nenašiel.

Za pomoc ďakujem

Robo