Re: OT Vykazování / danění "donations"

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Únor 9 01:15:04 CET 2017

Já to zase úplně chápu :-) Nakreslit pěkný, složitý a přesný model v
CADu, to je úplně stejný druh duševního uspokojení jako napsat pěkný,
složitý a správný program :-) A zrovna modely aut, nejlépe
zcela běžných, by se hodily, architekti rádi oživují své kreace
takovýmihle rekvizitami, ale ono jich není nikdy k dispozici dost a v
konzistentní kvalitě.

Aleš Procháska