pojistka

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Únor 8 21:06:56 CET 2017

Tohle je sebevražedná pojistka typu "call for upgrade".

Je to dva v jednom - tepelná pojistka a pod ní sedí vařič (resistance).
Pokud se obvody pro řízení baterek rozhodnou, že už jsou články ve
špatném stavu, tak připnou napětí na ten rezistor, on se ohřeje a tím
přetaví tu tepelnou pojistku. Pojistka pak odpojí baterky (a vše ostatní)