RE: Mysql - jak přiřadit sloupci jednotku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Únor 8 20:28:57 CET 2017

No jestli to chcete udělat úplně obecně, tak bych prostě sloupce nazýval t_venku, t_uvnitr, p_vzduchu, p_vody atd. a ve skriptu vykreslujícím grafy bych vyhodnotil první znak názvu sloupce.

Jakub Šerých