Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Únor 7 11:55:52 CET 2017

Dobry den,

na Adlerke sme v ramci cviceni zosynchronizovali a pripojili ku sieti
4kW generator, pohanany motorom s regulaciou otacok. Velmi poucne a so
zvukovymi a mechanickymi prejavmi pri pripojeni, ak faza nebola presne
zhodna.

Richard Kaliciak