SMT LED

Pondělí Únor 6 22:06:03 CET 2017

Čtvercové jsou Cree XP-G
http://www.cree.com/LED-Components-and-Modules/Products/XLamp/Discrete-Directional/XLamp-XPG
a jen o kousek menší jsou Osram Oslon square, s kterými svítím doma.
https://www.soselectronic.cz/products/osram/lcw-cqar-cc-mpmr-5j7k-1-oslon-square-158145
V SOS by měli mít 3000K a 4500K v CRI96 a pak měli nějaké s nižším CRI
(s vyšší účinností). Existuje i spousta jiných čtvercových ledek.
Záleží, jaké jsou přesné rozměry toho původního pouzdra, aby na sebe
plošky pasovaly.
Anděl