Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 5 21:08:46 CET 2017

Mimochodem mi doslo, ze hodnotite neco co nebylo umyslem - v nahravce je
samozrejme zohledneno cele blizke okoli - mistnost 3x5m.

Nicmene Vam i Vasemu kolegovi uniklo co vlastne ta nahravka obsahuje.
Treba Vam napovi tenhle obrazek - pripominam, ze to je VKV:
http://www.cncnet.info/galery/Stradivari/nahravky/prehravani.png

pokud si myslite, ze tohle vyloudite ze zahuhlaneho sirokopasmoveho
repraku tak fakt nemusime nic resit...to je fakt ztrata casu.

RV