Repase radia Stradivari 11E 91-3D

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Neděle Únor 5 19:46:54 CET 2017

Bomba a moc jsem se nasmál, skvěle vybraná nahrávka.
Opticky stejné rádio jsme měli na chatě a tak jsem zaúkoloval ségru, ale
je zima a jezdí tam jen na kontrolu tak jednou za 14 dní.
Jestli to udrží v hlavě, tak mi napíše co je to za typ.
Můj děda taková rádia i stavěl a dodnes tu uchovávám jeho multimetr,
jehož foto jsem tu také kdysi dal.
Zemřel v 197x 2-5. Nemám u sebe doklady. Původně obuvník a čalouník a
chytl ho takový rapl :-D
Hezký den všem.
Jindra