ot: skolske chemicke pokusy

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Únor 4 23:59:13 CET 2017

Zdravim,
to mne pripomelo jednu knizku meho mladi: Medzi hrou a chemiou.
tam byly tky docela slusne experimenty
muj oblibeny: strelny prach
to byl postrach meho otce

pak byla jeste jedna: Medzi hrou a fyzikou

Bohuzel obe se nejak ztratily v propadlisti dejin.

Zakazat pokusy na skolach je to same, jako rikat: udelejte si to doma sami.

:)

   Sam