Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pátek Únor 3 21:21:00 CET 2017

Nieeee, toto su vsetko cisla z tej svajciarskej stranky, t.j. rozdiel "sietoveho casu" voci rolexkam ci cim to riadia... :-)

Tie moje hodiny isli rano o osmej voci tym DCF hodinam cca -20s, kym svajciarsky rozdiel bol, ak si dobre spominam, o polnoci okolo -29s a o osmej asi -27.8s.

 Ja si iluzie o tych DCF hodinach nerobim.

wek

-----Original Message-----

From:  Daniel Valuch <balu at k-net.fr>
Subj:  Re: Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti
Date:  Fri 3. Feb 2017 8:55
Size:  863 bytes
To:  HW-news <hw-list at list.hw.cz>

a ako presny je tvoj standard?
Ja mam doma dcf riadene hodiny, ktore ale neukazuju kedy boli naposledy
zasynchronizovane. Stava sa ze obcas idu aj o par minut mimo casu na
pocitaci.
To uz presnejsie idu kyvadlove 100 rokov stare, tie v ramci celeho roku
neujdu o viac ako minutu.
b.