Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Únor 3 18:31:37 CET 2017

Nestacilo by poslat ich postou? Prvou triedou, samozrejme.

Este mi napadlo, ze to mozno synchronizovat na nieco ine, co je
dostupne vo vsetkych krajinach, napriklad na... elektrorozvodnu
siet... aha, OK, nic :-)