ChibiOS - pouziva nekdo?

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Čtvrtek Únor 2 15:11:36 CET 2017

Opat neodpoviem na otazku, ale aspon mam tip.

Este existuje NuttX OS pre najroznejsie MCU a SoC, ktory je
vydavany pod uplne volnou BSD licenciou. Zatial som neskusal,
pise sa ze je realtime a deterministicky. Myslienka mat napr.
Posix API a unixovy file system na Cortex-M niekde vo flashke
znie celkom lakavo.

http://nuttx.org/

Lubos