Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 2 10:44:21 CET 2017

No parada...

Takze jste ty papirove kondy s asfaltovym "zatavem" nechaval? Nebylo
treba je menit jako ty nase teslacke "hovnaky", ktere rozpraskavaji?

Ja cekam ted na lampy - objednal jsem si celou sadu do foroty, ale nutne
potrebuji jednu EL84, protoze nekdo setril a misto jedne tam byla
osazena EL82 - je zazrak, ze tam vubec prezila.

RV