zdroj pro ledky Mean Well

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Únor 2 01:40:48 CET 2017

Tyhle jednoduché zdroje se jako proudové chovají jen v určitém rozsahu
OD-DO. Pod limit se vypnou (mají ale velkou rezervu), nad limit se to chová
jako měkký napěťový zdroj s dvojnásobným napětím naprázdno, než je jmenovité
maximální zatěžovací.

----- Původní zpráva -----
Od: Vláďa Anděl

koupil jsem si zdroj pro ledky LPC-60-1400. V TME ho mají vedený jako
proudový 9-42V 1400 mA. Na štítku ale je 42V max. 1400 mA. Podle toho by měl
být napěťový. Už jsem chtěl psát do TME, ale ještě jsem kouknul do
datasheetu přímo od výrobce. Hned v prvním řádku je Constant current design
a píšou tam skutečně 9-42V 1400 mA. Tak nevím - že by výrobce dělal blbě
štítky?