OT: zdroj pro ledky Mean Well

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Únor 1 18:28:55 CET 2017

A co je na tom divneho?

Udelat idealni proudovej zdroj pujde asi dost tezko ne? Tedy aby chodil
od 0.00000000.....1V az do nekonecna V.

Proste regulacni smycka a menic je navrzen tak, ze chodi v tom rozmezi
uveden na stitku. Takze kdyz tam date dve led seriove s Uf=12V  tak to
chodit bude a bude pres ne tlacit 1400mA a napeti bude litat podle
teploty kolem 24V.

RV