Repase radia Stradivari 11E 91-3D

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Únor 1 10:39:19 CET 2017

No prave ze bych i pajel, ale neni kde.

Nicmene jsem vcera na zkousku ustrihnul jeden vyteklej asfaltovej
kondenzator oznacenej 25nF/250V. Nicmene po zmereni jsem nameril kapacitu
37nF - je mozne, ze by se ta hodnota zmenila do plusu? Nebo ty kondy mely
takhle strasnej rozptyl? Pokud se ta hodnota zmenila do plusu tak bych
cekal (tak nejak z principu), ze se zmeni i neco dalsiho a tim bych
ocekaval svod nebo spis maximnalni provozni napeti.

RV