Re: Nový VO GME

Středa Únor 1 09:45:54 CET 2017

No ale koukám, že to moc nevylepšili. Pokud sháním SMD keramický kond
nějakou hodnotu, třídí to "podle názvu" nebo "výchozí řazení" a jde to
hezky "za sebou" 1n2, 1n5, 1n8, 100n, 10n, 10p, 120p,12n ...  fakt
úžasné. Ale kdysi jsem měl podobný problém najít u Farnella snad nějaké
termistory s konkrétní hodnotou. Ale napsal jsem jim a prý že to tam
dodělají.
Anděl