OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Prosinec 30 23:19:17 CET 2017

S tím Lenovem též souhlasím...

Koupil jsem nějaké Lenovo s Intelem a Win8, které mělo mít dobrou grafárnu, co měla podle recenzí dávat 50 FPS v LOLku. Výsledek byl 5-11... A navíc podivnosti s wifi: Několikrát za den se odpojil a pro znovupřipojení bylo nutno restartovat. Taky se obden stávalo, že se připojil a pak už se tam nepřipojilo nic dalšího, až do resetu routeru.

Vrátil jsem ho a donesl jiné Lenovo s AMD a Win10. Očekávání, že AMD bude na hry lepší se splnilo, ale wifi zlobí zas. Ale už to není tak hrozné. Tak 1 za týden se odpojí a aby se znovu připojil, musím zasleepovat, počkat 10 s a probudit. Ze začátku ještě padala grafárna, ale pomohlo přeinstalovat driver a zakázat instalaci AMD control center.

A ještě je další problém, že když se vybije baterka a začnu ho používat hned po zapojení zdroje, tak to může skončit i pádem filesystému. Zatím jsem se ale nedokopal k vrácení.

A teď asi někdo v sousedství dostal k Vánocům to první Lenovo, protože mi začal chcípat wifi router. Snad pomůže update.

PH

From: Aleš Procháska
Sent: Saturday, December 30, 2017 10:40 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Souhlasím, Lenovo dokud patřilo IBM tak jsem proti němu neměl jedinou výhradu. Teď už mám Lenovo taky škrtnuté, aspoň ten můj noťas má vyloženě mizerně udělanou Wi-Fi a jejich servis je na facku. Delly nám zatím fungují, ale máme už starší a nevím co tedy koupit, až nadejde jejich čas.

Aleš Procháska