OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Sobota Prosinec 30 22:40:03 CET 2017

Souhlasím, Lenovo dokud patřilo IBM tak jsem proti němu neměl jedinou výhradu. Teď už mám Lenovo taky škrtnuté, aspoň ten můj noťas má vyloženě mizerně udělanou Wi-Fi a jejich servis je na facku. Delly nám zatím fungují, ale máme už starší a nevím co tedy koupit, až nadejde jejich čas.

Aleš Procháska

 Od:   Jan Linhart <hw na liny.cz>
 Komu:   <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   30.12.2017 20:44
 Předmět:   Re: OT Plane povzdychy nad kvalitou plastov u elektroniky

U nějakého toho VAIOa jsem teď před koncem roku prováděl upgrade       na Win 10.
A výsledek? Chybí některé ovladače a Sony přímo nedoporučuje       upgradovat
 na Win 10, protože ještě nejsou ovladače. Na stránkách přímo       vyzývají: "ještě počkejte".
    Sám jsem věřil IBM (Lenovu) a DELLu. Servisákem mi bylo       sděleno, že i tyto 2 firmy už
vyrábějí jen a jen šunty. Takže "babo raď co dál".

Honza