Re: Arduino a náhodné číslo

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Prosinec 30 20:20:13 CET 2017

 30.12.2017, 20:11:28

Empiricky bylo zjisteno, že zenerka jako sumova dioda, dava nejlepsi
vysledky pri Uz 7-12V a malem Iz, napr.  100-300uA.
Jestli to takto funguje i u zenerek s Uz < 5V mi neni znamo. Ona totiz
ne kazda, tzv. zenerka, vyuziva Zeneruv jev, viz napr.
https://en.wikipedia.org/wiki/Zener_diode

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz