regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 30 20:07:21 CET 2017

teplotu prstem meril svagr a prej se jen tak tak da na tom udrzet prst. takze 50°C ?
ten sot-23 bude to cidlo, to jsem si take tipnul.
 "oddeleni" cidla je fajn napad, to nic nestoji, a maximalne osadi dalsi fet :-).
jdu ho instruovat, diky :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, December 30, 2017 7:57 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: regulator polskeho aut. kotle ST-480 zPID / hreje se N-MOSFET ?

A kolik ten FET teda v reálu má? Dá se na tom udržet prst (samozřejmě po vytažení napájení ze zásuvky) ?

Pod tím FETem z druhé strany je nějaký SOT-23, což asi bude nějaké tepelné čidlo. Pokud ten FET není moc vyhřátý, tak si možná to čidlo vymýšlí.
Pokud to není v reálu opravdu moc žhavé, tak bych nechal na tom tranzistoru chladič, ale nepřitahoval bych to k desce, nechal bych to jenom na ohnutých nohách milimetr nad tišťákem (případně na nějaké distančce, třeba jenom na
3 podložkách). Tím bude čidlo spokojené. A ten tišťák k chlazení stejně moc nepřispěje.

PL