Tranzistor - standy zdroj v ATX zdroji?

Ondrej ondrej-hwl na hawsys.cz
Sobota Prosinec 30 18:55:58 CET 2017

Kdybyste se chtěl pustit do stavby vlastního zdroje tak pro inspiraci:

https://ludens.cl/Electron/PS40/PS40.html

Měl jsem to postavené na napájení Peltiera, takže součástky včetně
jadérek na trafa šly koupit. Šlo to i regulovat, ale rozsah si přesně
nepamatuji, ale možná bych to někde dohledal. Nicméně provozoval jsem to
maximálně na 30A.

Ondřej