Trafo 400v/8V/18V

Pátek Prosinec 29 22:31:14 CET 2017

Musí to být přesně? K čemu to slouží? Třeba by to šlo nějak nahradit,
např. když vezmete 2 trafa 230V / 6V a 12V a zapojíte jejich primáry
do série, připojíte na 400V, tak dostanete na výstupu cca 10,5V a 21V.
Případně by to šlo ještě poladit vhodným odporem v sérii s primárem,
aby na výstupu bylo nižší napětí.

P.K.