Re: Arduino a náhodné číslo

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Prosinec 29 22:19:25 CET 2017

Zdravim,

kdysi jsem to (teoreticky) resil: mne napadlo dat diodu a kondenzator s
kratkym privodem (jako antenu): cele by to detekovalo vysilani vysilacu
v oblasti SV, cimz by se dosahlo docela nahodne hodnoty.
v praxi jsem to vsak nikdy nepotreboval.
a taky nevim, jak je to dnes s vysilanim na strednich vlnach a jak by se
to chovalo v oblastech mimo dosah silnych signalu ...

:)

   Sam