SPDIF na RCA s hlasitostou

AZE aze na seznam.cz
Pátek Prosinec 29 22:12:58 CET 2017

Spíš si myslím, že u vyšších modelů výrobci počítají s připojením dalších
multimediálních zařízení, kde je pak možné sluchátka připojit a fungují pro
všechny zařízení, nehledě na to, že můžou jít i bezdrátově. Naše nová TV
také nemá jack na sluchátka, jen optiku SPDIF a jeden ze 4 vstupů HDMI je
ARC.
Když jste zmínil možnou výměnu TV bez problémů, já ji využil, TV Sony mne
totálně zklamala, jak co do obrazu, tak i zvuku a zoufalého systému
ovládání. Snad to není reklama, fy Alza, vráceno bez problémů, musím
pochválit. Jo, a měla výstup na sluchátka......
aze

-----Původní zpráva-----
From: Pavel Kadečka
Sent: Friday, December 29, 2017 9:36 PM
To: HW-news
Subject: Re: SPDIF na RCA s hlasitostou

Koupil jsem LG televizi před rokem a půl a sluchátkový výstup má
(nepoužívám ho).

Výrobce ušetřil, protože chce víc vydělat. Není to jen pár heléřů za
konektor, bude to víc věcí kolem, návrh tištáku, další obvody,
softwarová funkce... Mimochodem, už ani 3D televize se nevyrábějí a
proč? Protože byl o to malý zájem a výrobci to přinášelo náklady. A to
je 3D zobrazení a výstup na sluchátka nebe a dudy. (A znáte to, můžeme
s tím nesouhlasit nebo o tom vést spory...)

Jinak některé televize sluchátkový výstup mají i dneska, namátkou
Philips 43PFS4132 (dle specifikací, jinak tu TV neznám). Což je
vlastně jedno z možných řešení, televizi vrátit a vzít jinou, pokud to
jde (některé obchody se tím chlubily před Vánoci, že u nich to půjde
bez problémů až do konce ledna...).

P.K.