stavebnice Merkur - nebudte naivni

Čtvrtek Prosinec 28 17:42:05 CET 2017

Vaška jsme měli po tátovi taky. Vzhledem k tátově roku narození ji musel děda koupit
velmi těsně po válce. Jako kluk jsem si s tím hodně vyhrál. Ale jak na tom byla
kvalitou, teď už nevím. Pamatuju si vlastně už jen tu velkou dřevěnou krabici a
myslím, že ty dílky byly o něco větší než u Merkura, nejspíš byly šroubky M4.

D.O.