Tranzistor - standy zdroj v ATX zdroji?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 28 17:17:59 CET 2017

Tipuju to na integráč, něco jako TOP204.

PH

From: ludek.drtil na seznam.cz
Odesel mi ATX zdroj, presneji shorel v nem tranzistor v Standby zdroji a to tak, že ze nelze precist o jaký typ tranziosotur jde (TO220).
Podle zkusenosti jsme nejdrive sahl po  N-MOSFET 600V ,ale zdroj se s nim nerozjel.
Tak jsme rozkreslil primar zdroje a nejsem z toho zrovna moudry.. viz obr.

GND je v realu -335V
a Q? je onen neidentifilovany tranzistor.
trafo je v realu jen jedno s dvema vinutimi na primaru.
https://www.imgup.cz/images/2017/12/28/PSU.png

Poravde z tho nejsme moc moudry, pokud nekoho napada jaky tanzistor tam patri a jak to cele ma fungovat ?