Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 28 15:12:43 CET 2017

Tak s tím vážením mám naprosto jinou zkušenost - před cca 10 lety profi balík, který měl dorazit druhý den s cca 10kg součástek, aby se dal ještě ten den naložit do auta s materiálem do osazovny. Když nedorazil, tak telefony po všech čertech, až jsme zjistili, že je v Brně na poště poškozený. Tak jsem tam jel a první co bylo, že je toho balíku asi o půl kila více, jestli si to chci přebrat, nebo to mají vrátit. Takže váží se i později, ale jenom v případě průseru.
Balík jsem chtěl, tak donesli cosi co bylo roztrhané, rozšlapané (stopu pohorky poznám) a prolité vodou - asi proto tam přibylo. Naštěstí pytlíky uvnitř to podržely a součástky byly OK. Tak jsem to prošel, přebral a odjel. Nejvíce jsme se bavil obličeji těch lidí, co stáli vedle ve frontě a šli podávat balík, když viděli to zničené torzo, co tam přebírám. Jedna paní se mě dokonce zeptala, co že to je, tak jsem jí to popsal. Otočila se i ze svým balíkem, a mám dojem, že to udělalo více lidí.
A nejlepší bylo, že druhý den pošťačka co nosí dopisy donesla papírek, že balík co měli doručit včera, a za co si nechali extra zaplatit, včera nedoručili, protože ho stihli poškodit.
Vše je jenom o lidech, ale v tomto případě tahle paní byla ta jediná slušná a profesionální. A bohužel mám dojem, že je to čím dál horší, a když už se objeví někdo slušnej, tak se ho rychle zbaví.
Kalibrace váhy by jim na to ale vůbec nepomohla, každopádně v případě úbytku na váze, by se to co mi za to zaplatí počítalo právě z té váhy balíku jako celku.
Tomáš OK2MTM

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Thursday, December 28, 2017 1:00 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Prosim vas tohle je presne to jak vznikaji tyhle silena narizeni...nastoupi nejake pako  (neberte si to osobne - vim ze to myslite jinak), ktere se ochomejtalo nekde kde na tom fakt zalezelo do vedeni a zacne delat husto, protoze to je jedina vec, ktere aspon trochu rozumi a postrasi ty okolo, ze by mohl byt pruser a ti aby byli kryty to odsouhlasi. A uz to jede...

Prosim vas na poste je rozhodujici vaha v okamziku podani (kvuli cene)...dal uz to nikdy nikdo nevazi, protoze baba na prekladce zjisti, ze se tomu baliku klube roh tak to prelepi izolepou a prevaze provazkem a muzete si vazit co chcete.
Takze pokud nekdo chce neco reklamovat ohledne vahy tak musi v okamziku kdy to postacka zvazi pri prijmu.
Vubec nechapu jak posta mohla prezit do roku 1990 s obycejnyma mechanickyma vahama!!!

RV