stavebnice Merkur - nebudte naivni

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Prosinec 27 22:27:45 CET 2017

ano, presne taky "ovladac" som si napisal aj ja. vozik som zastavil po
realne poslednom tlacenom bode vo dvojici riadkov. vzdy pre kazdu
dvojicu riadkov sa vyhodnocoval koniec. pamatam si, ze po povele na
zastavenie som este musel pockat na realne zastavenie a odratat impulzy.
potom pre tlacenie naspat som rovnaky pocet impulzov musel odignorovat.
a este si vybavujem, ze som nejaku chvilu zapasil s posunom riadkov
tlacenych jednym a druhym smerom, kym som si uvedomil, ze cestou naspat
musim reagovat na opacnu hranu z optickeho snimaca :) a tiez to chcelo
poexperimentovat s potenciometrom rychlosti posuvu vozika. pri tlaci len
jednym smerom to bolo jedno, pri obojsmernej tlaci vyssia rychlost z
principu sposobovala posun riadkov.

cez zapis konfiguracneho byte do RAM som si zapinal aj inverznu tlac a
2x velku tlac. tu 2-nasobnu velkost som vyuzival pre screenshoty, ktore
nativne vysli pod 1/2 sirky A4. neriesil som to nijak sofistikovane. na
sirku som udrel ihlou rovnako na 2 impulzy od posunu vozika. a na vysku
som jednoducho zopakoval ten isty riadok 2x.

tu tlaciaren este mam. aj didaktik M. ale co s tym teraz :)

miro