stavebnice Merkur - nebudte naivni

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Středa Prosinec 27 16:47:59 CET 2017

Původní zpráva ze dne 27.12.2017 od Radek Koutsky:

> Když už jsme u těch pravěkých tiskáren, tak nedávno jsem oprášil
> Tesla BT100 (splašený hřebík)

Jejej, to byly časy. Já jsem ji neměl, protože mi bylo asi 17 let a
neměl jsem na takové věci peníze. Ale dostal jsem se k ní tak, že mi
ji půjčil ten, kdo ji chtěl připojit a napsat pro ni software. Takže
jsem si s ní nějakou dobu pohrál a ještě nějakou kačku vydělal :-)

Mimochodem, potom byla ještě další verze, která měla hřebíky dva vedle
sebe. Jeden jezdil v levé polovině, druhý v pravé polovině. Současně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz