Metrologie Re: DIY Stolni multimetr

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Prosinec 27 16:22:31 CET 2017

Mimochodem, jen abyste meli predstavu co dokaze vymyslet ourada...a proc
nejsou penize.

Od pristiho roku na kazde pobocce budou muset nove byt vsechny vahy
kalibrovany na konkretni gravitacni zrychleni - aby to nebyl takovy
hardcore tak mame dovoleno CR rozdelit na tri zony, kde se povazuje g za
stejne a dle nej se kalibruje. Nicmene i tak to znamena, ze nelze
prevezt libovolnou vahu na libovolnou pobocku tzn. dalsi pakarna a
nutnost drzet 3x tolik zaloh.

RV