Anemometr

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Středa Prosinec 27 10:15:46 CET 2017

Zdravím,

za cenu kolem 3000 Kč se dá koupit jako náhradní díl anemometr Davis.
Používáme jej běžně, velmi dobrá poměr cena výkon.

Například:
https://www.ebay.com/p/6410-Davis-Instruments-Anemometer-for-Vantage-Pro2-Pro/2255094494?iid=361505058898
, ale mají zastoupení i v ČR. případně mohu kus odprodat.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com