DIY Stolni multimetr

Karel M a8dtljb na gmail.com
Úterý Prosinec 26 12:57:13 CET 2017

"tak je i v ČR dost kalibračních laboratoří, které tyto měřáky znají a
rutinně kalibrují"

Zajímalo by mě, jak to v dnešní době (s velkou fluktuací zaměstnanců)
funguje? Tyhle znalosti jdou získat někde na školení u výrobce, ale pokud
takový člověk odejde pracovat jinam, do jiného oboru (běžné) tak s ním i
znalosti co a jak.
Mám i konkrétní případ, pokazila se značková digitální posuvka, dělník ji
vrátil do výdejny, paní z výdejny poslala na opravu, z opravy se vrátila
jako neopravitelná. Dostal to na likvidaci do ruky někdo znalý elektra,
vyměnil baterku a měří to dále. Podle mě ten prodejní zástupce drží servis
k výrobkům jen naoko, protože nemá lidi, tak opravy přijme a následně
odmítne.
Karel