OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Prosinec 24 22:03:41 CET 2017

Dne 24.12.2017 v 3:57 Jaroslav Lukesh napsal(a):

> už před časem k narozeninám dostal nejmladší syn merkura 1.1 - odpružená
> terénní auta. Zápal ho rychle přešel, tak jsem pátral proč a až usnul,
> usedl za jeho stůl.
> Opravdu jedno obrovské zklamání z novodobého merkuru. Těm konstrukcím
> nedopřáli žádnou pedagogickou kontrolu.
>
> Tak a byli jste varováni, ať nevezmete šťávu dětem.

OK, děti už spí :)
Já jsem si na Merkuru některé části oblíbil (viz třeba
http://www.fucik.name/hw/laser/ nebo
http://www.fucik.name/masinky/tocna/). Ale to asi nebylo správně,
protože u věcí, které jsem si oblíbil už je na webu jen poznámka:
"Prodej tohoto zboží skončil". Takže zase nic.

Veselé Vánoce