esp32 - zdroje NE ARDUINO!

Neděle Prosinec 24 12:01:00 CET 2017

Ty projekty jsem nasel i googlem ale je to vesmes arduino nebo python...
Rozsirene vyhledavani google je asi pouzitelnejsi.
On je to fakt hezky kousek hardware na hrani, pripojil jsem dotykovy SPI
TFT 320x240, knihovnu GUI LittleVGL a funguje to jak z praku.
Ted jeste rozchodit wifi, ovladani krok. motorku, snimac teploty a bude
upgrade mikropivovaru ;-)
http://hascomp.cz/files/esp.jpg