OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Neděle Prosinec 24 11:42:45 CET 2017

Zajímavé stránky (před časem, když na idnesu bylo možné diskutovat bez toho,
že bych tam předtím poslal číslo bot a PIN své platební karty jsem adresu té
stránky poslal do diskuse, vymazali mi příspěvek, ale když jsem tam poslal
vysvětlující emajl, že jsem nemyslel nikoho konkrétního, tak jej obnovili:-D

http://merkur.kreteni.cz/10uvod.php

Nebo mne napadlo, když se teď šíří 3D tiskárny si chybějící díly vytisknout.
Případně pokud někdo ví o laserové řezačce za rozumnou cenu tam zadat výrobu
dílu na který lze součástky z merkuru přišroubovat.