Fwd: Re: OT: stavebnice Merkur - nebudte naivni

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Neděle Prosinec 24 09:40:32 CET 2017

Málem bych za ty roky zapomněl, výrobcem byla doporučována (ehm, pardon,
namalována) napájecí baterie 9V. Co se stane, když se (byť i z
alkalické) baterie 9V rozjedou dva motorky zároveň?

Ano, napájení bylo nutné okamžitě předělat na 4x1.5V AA, jinak robot jen
tikal.