Re: DATOVA VETA EET - RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Sobota Prosinec 23 21:27:59 CET 2017

Ani se to nemusí dělat takhle složitě, stačí zakázat hotovost. Prý se to už i v některých zemích chystá.

Aleš Procháska

 Od:   David Obdrzalek <David.Obdrzalek na mff.cuni.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   23.12.2017 20:59
 Předmět:   Re: DATOVA VETA EET - RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

O konkretnim zakaznikovi se z toho nic moc dozvedet neda. Da se ale velmi mnoho
dozvet o te firme sledovanim prijmu, pripadne jednotlivych provozoven ci pokladen v
case nebo o chovani jejich zakazniku jako statisticke mnoziny. Anebo vhodnym datovym
dolovanim napriklad o nejakem odvetvi nebo o nejakem oboru v nejakem miste. To jsou
velmi drahe (a velmi nebezpecne) ekonomicke informace.

Proc nestaci jedny souhrnne udaje o prijmech za rok? Danove priznani nestaci, ucetni
uzaverka / vysledovka / rozvaha taky ne, registracni pokladny, priznani k DPH,
souhrnne hlaseni, porad malo, pridame kontrolni hlaseni, porad malo, EET ... ach jo.

Zkusime odhadnout, co by mohlo prijit dalsiho po EET? Mam nejake hororove namety,
doufam, ze se to neujme: Co treba povinnost vsech obcanu odevzdavat tydenni priznani
o nakupovani, na kterem uvedou vsechny uctenky a bude se krizove kontrolovat, jestli
maji vsechny? Vlastne ne vsech obcanu, jenom OSVC, protoze za zamestnance to bude
povinne delat jejich zamestnavatel. Take pribydou namatkove kontroly v bytech, pri
kterych bude povinnost prokazat zaregistrovanou uctenkou porizeni vybraneho
predmetu, v pripade podezreni z nepuvodniho stavu bude nutne dolozit rovnez i
uctenku za opravu nebo upravu, ktera bude proverena kontrolou take u dodavatele.
Tato povinnost se samozrejme bude vztahovat zpetne na vse vyrobene od 1.1.1993,
pricemz vsechny predmety starsi tohoto data budou dle zakona odevzdany k ekologicke
likvidaci firme, ktera vyhraje vyberove rizeni pro celou CR (tato sluzba bude
zpoplatnena dle sazebniku prubezne aktualizovaneho touto firmou podle odhadovanych
nakladu na likvidaci v budoucich obdobich).

Ted neco veselejsiho: jdu uplest vanocku :-) (bohuzel to smim delat jen jednou za
rok :-(

D.O.