[OT] kde brat ABS desky?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Sobota Prosinec 23 09:14:53 CET 2017

dekuji za info.
jak se dneska rika, "dobra prace" :-).
t.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Saturday, December 23, 2017 9:08 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: [OT] kde brat ABS desky?

Dekuji vsem za rady. Zavolal jsem postupne do firem, co jste mi kdo poradili a nakonec jsem uspel u AK plast (tak asi patnacty telefonat...). Clovek by rekl, ze ABS je tak obycejnej plast, ze ho budou mit vsude, ale ne.

Treba se nekomu muze hodit - u AK plast meli skladem cerne ABS desky 1x2m v nekolika tloustkach, vzal jsem 3 a 5mm, naformatovali podle mych pozadavku.

D.O.