RE: OT: Zase ta pošta II

Zdeněk zdej na atlas.cz
Sobota Prosinec 23 08:20:43 CET 2017

S "kurzem" jsem taky vedle.
Pod "kluzem" jsem si představoval jako oborný termín pro prkno, po kterém kloužou balíky z náklaďáku do budovy pošty. :-)
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
Sent: Friday, December 22, 2017 10:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Zase ta pošta II

Zdravím!
Aha! Ona ta paní měla podivnou výslovnost, češka to rozhodně nebyla :-).
No dobře, promiňte mi totální ignoranci, ale co to znamená, že to přijede "kurzem" ? Znám kurz angličtiny, kurz dolaru, kurzovní sázky, ale ne kurz jezdící :-). Díky tomu u mne nezafungovala asociativní korektura toho, co jsem slyšel, a tak to sem píšu tak, jak jsem to slyšel :-).

Pavel