Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Prosinec 22 22:08:56 CET 2017

Dne 22.12.2017 v 19:10 Admin HWnews napsal(a):
 > Jak to souvisi s tou otazkou, na kterou jsem se ptal? At vas
 > nestresuji...staci klidne odpovedet jen na tu druhou.
 >
 > Pokud totiz nekdo vykrikuje, ze Babise ne tak by mel teda rict koho
jineho.

Taky říkám Babiš ne!

Pro příští volby může být na výběr docela dost stran, teď je ve Sněmovně
na výběr z devíti.

Já jsem letos volil Starosty a nezávislé, protože pro mě dělají
srozumitelné věci a jsou schopni jít i do souboje, který je předem
prohraný (volební průzmuky nebo kauza Dědek). Spoustu z těch lidí znám
nebo aspoň znám jejich práci. Je dohledatelná.

Poměrně použitelní mohou být Piráti. Během čtyř let se uvidí, jestli
jsou stranou na jedno použití nebo vydrží. Ale třeba některé neměnné
postoje v posledních měsících se mi docela líbí.

Až se ODS rozhodne, jestli půjde dál doleva s Fialou nebo doprava s
Klausem, mohou být volitelní. Nejvíc jim škodí právě to, že se hádají
mezi sebou.

Hlavní je nehrát si na volbu menšího zla. Máte poměrně značný výběr, tak
si vyberte. Kdo si nevybere teď, ať se na komentáře k politice vykašle.

Standa