Re[2]: laditelný zdroj signálu 72MHz (vfo)

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pátek Prosinec 22 22:03:25 CET 2017

Trochu jsem bojoval s měřením proudu. ;-) Po neúspěšných instalacích ampérmetrových aplikací, jsem klíčenku rozlouskl a jako zarytý hardwérář vřadil ampérmetr.

Takže mezi 0.28 a 0.29A. Pokud to stačí takhle. Měřit jsem musel na rozsahu 10A, na rozsahu 300mA, aplikace vyhodí chybu v připojení klíčenky. Multimetr MY-68.

Pokud máš další dotazy a bude to v mých silách.....klíčenku nechám rozlousknutou ;-) Pokud někoho zajímají střeva jsou na http://leteckaposta.cz/347475494

2jgp

----- Původní zpráva ----- http://leteckaposta.cz/347475494