Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Martin Úlehla ok9swl na gmail.com
Pátek Prosinec 22 20:39:49 CET 2017

Právě ty Skajpy a Fejsbůky umí docela dobře maskovat chybějící
konektivitu, ale teprve když jsme začali ve firmě řešit telemetrii a
udělali aktualizaci firmware závislou na Internetu kvůli evidenci se
ukázalo, jak růžové to s tou mobilní konektivitou doopravdy je...

Pak už jen záleží na tom, jak se s tím popere tvůrce dané aplikace. A
pokud aplikace musí čekat na zpětný příchod FIK než začne tisknout, tak
se nedivím že je na průšvih zaděláno.

Martin OK9SWL