Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Prosinec 22 15:33:28 CET 2017

Původní zpráva ze dne 22.12.2017 od David Belohrad:

> A ve kteremkoliv mailu za posledni tyden, ktery se tyka EET, jsem se
> nedozvedel, kolik to tedy realne stoji (i kdyz se ptal nekdo jiny).

Vždyť ten, kdo se ptal, se to dozvěděl :-)

> Takze, pomineme-li me nulove znalosti z oblasti EET, kolik to tedy
> realne stoji? Kolik stoji OSVC EET za jeden rok?

A kterého OSVČ máš na mysli? On to totiž má každý úplně jinak.

Nicméně, chytrého OSVČ to ve výsledku nestojí nic, protože zdražil a
všechno zaplatí volič, který to způsobil. Což je naprosto v pořádku a
neznamená to, že by dříve kradl. Jen mu najednou vznikly nemalé
náklady, které někdo zaplatit musí. A není hlupák, aby to platil ze
svého, protože chce vydělat, nikoliv platit Babišovské legrácky.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601
Skype: callto://clexpert, web: http://www.zahradniksebavi.cz