RE: EET - kolik to teda reálně stojí?

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Pátek Prosinec 22 12:45:00 CET 2017

EET a kontrolni hlaseni nemaji skoro nic spolecneho

EET se tyka plateb v hotovosti (kartou to byla blbost)
Kontrolni hlaseni se tyka prodeju mezi platci DPH od castek 10.000 Kc nezavisle na tom, jak bylo placeno. Castky pod 10.000 jsou dany pouze souhrne.

I kdyz manzelka-ucetni na kontrolni hlaseni nadava ( pridava to praci) , tak jako ekonom priznava opravnenost kontrolniho hlaseni.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info na fandaelektronik.cz  , WEB:WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jiří Nesvacil
Sent: Friday, December 22, 2017 12:18 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: EET - kolik to teda reálně stojí?

Kolik je stojí provoz ?
- když má někdo prodejnu, tak je skoro uvázán k ní většinou jen tak zavřít nemůže, pokud k tomu EET jak si uváže na servis IT či účtaře, kolik ho to stojí ?
- termíny jsou zde taky asi krátké tj. není tam těch 25 dní jako u DPH, to si neberou dovolenou nebo jak ?
Nebo riskují, že přijde kontrola. Osobně nevidím malé firmy do 25 lidí, že by měli své IT a když je tam jeden člověk, tak při jeho dovolené to nemají zase zajištěno a to i větší podniky. Ten termín se mi tam zdá příliš krátký. Osobně to vidím, že to je vlastně část hlášení DPH a vlastně duplicitní.

Jirka